Featured

Uncool’un bloğu: Hadi Tanışalım !

This is the post excerpt.

Herkese merhaba arkadaşlar! 

Şimdi size soruyorum: ben kimim ki kendimi size tanıtmadım? Ha? Kimim ben? Kimsin sen dediğinizi duyar gibiyim 😂 O zaman izninizle kendimi tanıtayım efenim.😊

Bendeniz Selin ve bu da benim ilk bloğum. 18 yaşındayım, gözlüklüyüm, biraz da şişkoyum😂. Ayrıca aşşırı kitap aşığıyım 😍. Çılgınlık seviyem %80, geriye kalanıysa kitap okuduğum zamanlardaki sakinliğim. Çikolataya bayılırım ama şu sıralar üç haneli numaralara doğru gittiğimden bu garip arkadaşınız  maalesef çikolata  yiyemiyor. Olsun, benim yerime siz yiyin, olur mu? Kilo alın sonra hep birlikte diyet party yaparız. Tek başına sıkıcı oluyor da biraz 😋. Neyse, işin şakası şukasını geçelim de…  Size çok ciks çıktığım bir fotimi atiyim. 

Hah, güzel oldu. Ta ta! İşte ben! Sakal bıyık da yakışmış yanlız çok yakışıklıyım be! 😂😂🤣

Sakal bıyık olayını açıklayayım size; çocuk gelişimi okuyordum (şuan mezunum 😢🙃) animasyon dersi için bir arkadaş yapmıştı ben de durur muyum hiç? Aldım taktım tabii, sonuç bu 👾😂 

Bu arada bu bloğu ne için açtım? -Can sıkıntısı​ adhdhjdnsjab dermişim…

Burada okuduğum kitaplar hakkında​ yorumlarımı, gün içinde ilginç neler yaptıklarımı, belki işinize yarayabilecek deneyimlerimi, soğuk espri yaptığımızda alacağımız genel tepkileri (😂) ve daha bir çok konuya değineceğiz arkadaşlar. Bu ilk blog yazım olduğu için daha çok tanışma şeysi gibi oldu. Neyse. Umarım zamanla büyür, kocaman bir aile oluruz. 💞 

Hepinizi kocaman öpüyorum 😘 Görüşmek üzere!😊😋

Benim minik dünyam: Kitaplığım!😍

Herkese merhaba arkadaşlar! 😋

Bugün size benim minik dünyamı yani küçük kitaplığımı göstereceğim ve kitaplarım hakkında yorumlarımı ve düşüncelerimi size sunacağım. 😊

İşte kitaplığım😍:

Tabii sadece bu kadar kitap okumadım, işte arkadaşlardan olsun, kütüphane falan olsun… Bu sadece ufak bir kısmı 😉

Resimdeki gibi en sevdiğim kitaplarım en üst rafta, çok çok eskiden okuduklarım ve yeni aldığım üç kitap da ikinci ve üçüncü rafta. Onların altı da babamın okul zamanlarından beri sakladığı mız ansiklopediler ve son olarak en altta test kitaplarım.

 İlk önce bu raflar hakkında konuşalım. En sevdiğim yazarlardan olan Koray Yersüren’in Gözlük kitabı. Ben ilk yazılmaya başladığında Wattpad den okumaya başlamıştım hikayeyi bayağı okumuştum ortalarında falandım ve kitap olarak çıkacağını öğrendimde, yarıda bırakıp devamını kitap halinde okumaya karar verdim.

Gözlük kitabı beni olumlu yönde çok değiştirmişti. Yani kitabın kurgusu değil de bölüm sonlarında ve başlarında Koray Yersüren’in bıraktığı kısa notlardan bahsediyorum. O birkaç paragraflık edebi notlarda sanki yeniden doğuyor, kendimi buluyordum. Yazdığı herşey o kadar bana benziyordu ki… Önceden çok sessiz ve asosaldim. Zamanla okuduklarım sayesinde cesaretlendim ve birçok arkadaş edindim. Hem içimdeki deli kız ortaya çıktı hem de özgüvenim yerine geldi! Gözlük kitabını benim gibi içine kapanık kızlara ve erkeklere kesinlikle tavsiye ederim ✌️  

Gözlük’ün yanında Emre Gül’ün Nar kitabı var. Bu da Wattpad kitabı arkadaşlar. Nar’ı kitap fuarından almıştım ve daha okumaya başlamadım. Ama mutlaka okuyacağım, kapağında Yusuf Piliç var okumam mı😉😂

Nar kitabının yanında Kötü Çocuk serisi var arkadaşlar. Kötü çocuğu üç yıl önce lise ikide okumaya başlamıştım wattpadden. Vini Uehara’ya aşşırı hayrandım yani öyle böyle değil hatta bir ara eşcinsel söylentileri olduğunda sınıfın ortasında çöküp hüngür hüngür ağlamıştım. Harbi ne zamanlardı öyle yaa 😌. neyse Kitabı çıkınca hemen aldım. İlk kitabı hayranlıkla okusam da ikinci kitap açık konuşmak gerekirse pek sarmadı ama okudum, üçüncü kitabı da canım arkadaşlarımdan (!) aşırı spoi yediğim için hala okumadım arkadaşlar. Nedenini bilmiyorum okumadım duruyor ôyle. 

K.Ç. serisinin yanında Missdreamer’ın Asabi kitabı var. Bu da Wattpad hikayesiydi. Wattpaddeyken küfürlüydü falan bayağı beğenerek ve eğlenerek okumuştum ama kitap halı biraz sıkmıştı. Hem olayları değiştirmişlerdi. Ne bileyim değişik gelmişti ilk okuduğum gibi değildi. Neyse bunu da geçelim bu Arda wattpade uğrarsanız Missdreamer’ın Asabi 2 hikayesine yani asabinin ikinci kitabına destek verirmisiniz? Sadece bir bölüm yayınladı uzuuuuun zamandır bekliyorum destek ve okuyucu sayısı lazım 💞 

Asabinin yanında en en en sevdiğim yabancı Yunan mitolojisi yazarlarından Rick Riordan ın kitapları var. Resimdeki de ikinci kitabı canavarlar denizi. (İlk kitap şimşek hırsızı)

Mutlaka duymuşsunuzdur, Percy Jackson ve olimposlular serisi. Hatta filmleri de var mutlaka bakın tavsiyemdir✌️😍

Ay ben çok acıktım , iftara da daha var😥

O zaman bugün zirvede bırakalım gerisine de yarın devam ederiz 😊 👍
Okuyup yorumunu yapmamı istediğiniz bir kitap varsa -burada yorum yazma gibi bir özellik var mı bilmiyorum ama- yorumlara yazın zaten yaz tatilinde uzuuuuun bir boş vaktim var, alır okurum 😋 

Yarın görüşmek üzere! 😘😊